Folie til bil vs autolakering
Skal din bil have et nyt look? Måske skal den bare have et lidt anderledes look end de andre, eller måske skal du have reklamer på den?
Her kan du læse mere om folie til bil vs autolakering.
Fordele og ulemper
Der er selvfølgelig fordele og ulemper ved begge dele, og her kan du finde ud af mere om dem.
Hvad hele din bil skal dækkes, så er autolakering den dyreste løsning, men hvis der er tale om hel-farve, så er det også ofte den, som ser mest naturlig ud. Det er dog også noget, som tager sin tid, så du skal kunne undvære bilen nogle uger, hvis du vælger denne løsning.
Med bilindpakning i folie får du flere muligheder, da man kan printe lige det på folien, som du ønsker, og det er nemmere at montere på bilen. Her har du altså noget hurtigere bilen tilbage igen, så du kan køre videre, og det er for det meste også en billigere løsningen end autolakering.
Der er altså fordele og ulemper ved begge løsninger, og det er op til dig at vælge, hvilken der passer bedst til dig og din bil.
Kørende reklame
Ønsker du at omdanne din bil til en kørende reklame, så er det smart at vælge folien. Her kan du også nemmere vælge at udsmykke dele af bilen, så den originale lak kan ses på resten. Du kan nemt få udskiftet reklamen, hvis din situation ændrer dig, så det er mere fleksibelt end lakering.
Med folie kan kreativiteten i hvert fald få fit spil, og det iver altid et fedt look.
Er du ikke så kreativ, så kan firmaet, der påsætter folien, helt sikkert hjælpe dig, så du får en flot og effektiv reklamen på din egen bil eller måske hele firmaets biler.
Er det et stort firma, så kan du tilbyde dine medarbejdere en bonus, hvis du må sætte en reklame på deres bil. Så kommer dine reklamer endnu længere omkring, og det er altid godt for forretningen.
Du kan tilbyde små og store reklamer, til deres biler. Er de ikke til folien, så kan det være, at et flot klistermærke i bagruden er en bedre løsning, og du får stadig din reklame ud i verden. Så er alle jo glade.